مادگراف - تقویم رومیزی - سررسید - دفتر و کلاسور

09120248161 031-34210920 031-34204092

تقویم رومیزی 1404 خود را حرفه ای انتخاب کنید

تقویم رومیزی 1404 خود را حرفه ای انتخاب کنید

 

وقتی به تاریخچه تقویم نگاه میکنیم می بینیم که بشر از بدو دوره تاریخی اجتماعی و کشاورزی همیشه نیازمند تقویم بوده است ، مصریان از سال 4241 قبل از میلاد مسیح از اولین اقدامی بودند که از تقویم 365 روزه خورشیدی استفاده می کردند و بابلیان هم اولین قومی بودند که کل سال را بر اساس 12 ماه تعریف کردند.

 

تقویم ابزاری کارآمد در زندگی

تقویم همیشه جزئی از زندگی مردم بوده و همیشه برای برنامه ریزی روزانه نیازمند یک تقویم می باشند . در این میان تقویم از نوع رومیزی بهترین ابزار برای استفاده برای هر میز می باشد.

 

کاربرد چاپ تقویم رومیزی و تفاوت های آن

 

تقویم های رومیزی به دلیلی نوع کاربرد و شکل ظاهری با هم تفاوت هستند. در این مقاله انواع تقویم رومیزی و کاربرد آنها را برای شما شرح خواهیم داد.پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

تقویم رومیزی از لحاظ کارایی به چند دسته تقسیم می شود :

 

تقویم رومیزی 1404 ساده و اداری

 

این مدل تقویم رومیزی 1404 معمولا با پایه های مثلثی تولید و عرضه می شود در این مدل تقویم رومیزی برگه های تقویم بصورت ماه شمار در 12 یا 13 برگ دورو طراحی می شوند . کارایی این مدل تقویم ها برای قرارگیری روی یک میز بیشتر مشاهده تاریخ است.

 

تقویم رومیزی 1404 چوبی دیاموند
تقویم رومیزی 1404 چوبی دیاموند

 

تقویم رومیزی یادداشت دار :

 

این مدل تقویم رومیزی 1404 جزو تقویم هایی است که چند سالی است تولید و عرضه می شود پایه این مدل تقویم معمولا بصورت 5 تکه می باشد. در قسمت جلوی این تقویم نیز برگه های یادداشت قرار دادر شما علاوه بر مشاهده تاریخ و برنامه ریزی روزانه می توانید برای یادداشت گذاری روزانه خود از این تقویم استفاده نمایید.

 

تقویم رومیزی 1404 یادداشت دار دیاکو یکی از مدلهای پر فروش سالنامه مادگراف است.

 

تقویم رومیزی یادداشت دار 1403
تقویم رومیزی یادداشت دار 1403

تقویم رومیزی چوبی

 

این مدل تقویم های رومیزی همان طور که از نامشان مشخص است در تولید آنها از متریال چوب و ام دی اف استفاده می شود . تقویم های رومیزی چوبی در حال حاضر تنوع زیادی دارند و تولید کنندگان زیادی هر ساله مدلهای متنوعی از این مدل تقویم رومیزی را روانه بازار می کنند. تقویم رومیزی 1403 چوبی در مادگراف بصورت ترکیب چوب و گالینگور تولید می شود .

 

دیاموند و یونیک نام دو تقویم رومیزی چوبی است که در مادگراف هرساله تولید و عرضه می شود . تقویم رومیزی دیاموند با پایه 5 تکه گالینگوری و جعبه چوبی عرضه شده و در قسمت چوبی جای دو سایز برگه یادداشت و جای دو عدد خودکار دارد . علاوه برآن پس از مونتاژ به تعداد 80 برگه یادداشت درون آن قرار می گیرد . این تقویم رومیزی همراه با کاور شیک مقوایی فانتزی به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. تقویم رومیزی یونیک نیز همانند دیاموند است و همه مشخصات دیاموند را دارا می باشد . فقط سایز آن کوچک تر است.

 

"<yoastmark

 

تقویم رومیزی فانتزی

 

فانتزی بودن یک تقویم در متریال به کار گرفته شده در تولید و شکل ظاهری آن خلاصه میشود. اینکه به چه مدل تقویم هایی فانتزی گفته میشود . درادامه به شما توضیح خواهیم داد.

تقویم هایی که در چند مورد زیر متفاوت از تقویم های رومیزی دیگر تولید می شوند:

متریال برگه های تقویم ( مقوای کارتی – مقوای فانتزی – مقوای کرافت)

پایه تقویم ( پایه چوبی | پایه با برش خاص( دایکات شده)-پایه با متریال خاص

سایز و شکل طراحی تقویم ( برش خاص – سایز غیر متعارف)

نوع صحافی ( صحافی های متفاوت برای اتصال برگ های تقویم به پایه )

در مادگراف تقویم رومیزی فانتزی کرافت هر ساله تولید و چاپ می شود . این مدل تقویم رومیزی جزو تقویم های رومیزی ارزان قیمت 1404 به شمار رفته و برای تیراژ های بالا بسیار مقرون به صرفه هست، چون هم شکل ظاهری متفاوتی دارد و هم قیمت آن مناسب است .

 

تقویم رومیزی فانتزی کرافت
تقویم رومیزی 1403 فانتزی

 

تقویم زیر دستی 1404

 

زیر دستی و یا همان دستیار منشی جزو تقویم هایی است که کاربرد بسیار فراوانی بر روی میز هر اداره و یا شرکت دارد . شما با سفارش یک تقویم زیردستی میتوانید به راحتی برند خود را بصورت هوشمندانه در نزد مخاطبان تبلیغ کنید . تقویم زیر دستی در مادگراف در سه مدل متنوع تولید و عرضه می شود.

زیردستی دستیار مهندسی جلد رنگی

تقویم دستیار گالینگور

زیر دستی دستیار چرم ترمو

 

تقویم رومیزی 1404 ارزان

 

دانلود کاتالوگ تقویم رومیزی و سررسید 1404 مادگراف

بیشتر بخوانید :

تقویم رومیزی و سررسید 1404 مادگراف هدایایی ارزشمند!؟؟؟

بیشتر بخوانید : انواع تقویم رومیزی 1404

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.